top of page

כמה דברים לפני שמתחילים...

עודכן: 29 בינו׳ 2022

לקח לי כמה שבועות להכין את התשתית לבלוג הזה. תאמינו לי זה לא פשוט. ברור שתשתית זו אינה מושלמת והמון תיקונים ושיפורים צפויים בדרך. מתנצל מראש על כך ומקווה שתקבלו זאת בהבנה.

ראשית כל עלי להתנצל על תהליך הרישום המורכב. פשוט רציתי לשמור על האופציה לחסום מטרידים שעוברים על כלל הכבוד ההדדי. כמו כן ברור שלא תהיה באתר זה צנזורה כלשהי. גם תגובות קשות והזויות תתקבלנה תמיד. זו התחייבות שלי!

מעולם לא כתבתי ו/או ניהלתי בלוג (ועוד דו-לשוני!). אינני יודע אם יש לי הכישורים לכך, אך אני מזמין כל פרטנר/ית שהצטרף ללמוד ולשפר את הסביבה החדשה הזאת.

אינני מתכוון לשלוח כל פוסט להגהה לפני הפרסום. זה נוגד את עיקרון הספונטניות שאני כל כך אוהב. רבותי, אני הולך לכתוב כמו שאני היום: חופשי, אינטימי, ספונטני, ישיר (אפילו בוטה), מלא חמלה ואהבה.

לא יהיו תמונות לרוב כי זה לא בלוג מפונפן. כל פרטנר/ית מוזמן לתקן, להעיר ולהאיר את המרחב הזה. אקבל הכל באהבה ואנסה ליישם כל דבר... לאט לאט :)

הקליקו בתגובות ותוסיפו תגובה בסוף העמוד של כל פוסט.!

אני מגשים חלום של 5 שנים לפחות, אך זה לא יצליח בלי התרומה שלכם. תודה מראש ובא נצא לדרך!


87 צפיות5 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חבר... זה חבר וזהו זה

אוגוסט 1964, אני בכיתה א וילד מגניב מזמין אותי למסיבת יום ההולדת שלו במרכז העיר קורדובה. עד כה סיפור רגיל. מי היה מנחש שזו התחלה של חברות נפלאה שנמשכת כמעט 60 שנה... זוכר שלבשתי את מיטב בגדיי וגם היו

   ראה ותוסיף/י תגובה בתחתית העמוד

bottom of page